• 2 uur gratis parkeren

  • Ruime openingstijden

  • Gelegen in het winkelcentrum Midas

Volg ons op:

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag voor ons?

Hieronder vindt u een aantal veel gestelde vragen, mocht uw vraag er niet tussen staan dan kunt u contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder.

Is er voldoende parkeergelegenheid en hoe lang mag ik parkeren?

Ja, we hebben de beschikking over een ruim parkeerterrein. U vindt hier altijd wel een plaatsje om gratis te parkeren.

Let op! U dient gebruik te maken van uw parkeerschijf en mag maximaal 2 uur parkeren in de blauwe vakken. De parkeerschijf is te koop bij de servicebalie van Albert Heijn.

Wat moet ik doen bij ontevredenheid over een product?

Alle producten die u bij één van onze Albert Heijn winkels koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Wanneer uw aankoop een kwaliteitsafwijking heeft, kunt u het product bij de servicebalie omruilen voor een nieuw product of krijgt u het aankoopbedrag op vertoon van uw kassabon terug.

Waar kan ik met een opmerking of compliment terecht?

Opmerkingen en/of complimenten kunt u mailen naar info@ah-asten.nl

Ook kunt u altijd terecht bij de servicebalie in onze winkel.

Wanneer is mijn Albert Heijn winkel geopend?

Voor de actuele openingstijden klik hier.

Waar kan ik solliciteren?

Of het nu gaat om een bijbaan, vaste baan, vakantiewerk, een stageplaats of een combinatie van werken en leren, bij ons is dit allemaal mogelijk.

We zijn altijd op zoek naar nieuw talent.

Kijk op de pagina ‘Werken bij‘ voor meer informatie